maandag 11 augustus 2008

Ding 23

Jippieeee dit is het laatste ding!!
Evaluatie
Ik ben blij dat de cursus er op zit, niet omdat het niet zinvol was of niet informatief, juist wel. Maar ik vond het ook enorm tijdrovend en vermoeiend. Bij de meeste dingen kostte het me enorm veel tijd om er achter te komen hoe de bijbehorende sites werken. Dus meteen een kritische opmerking t.a.v. de cursus: waarom niet wat meer uitleg over wat je kunt doen op de verschillende sites, en hoe die site werkt. Daarmee zou de cursus naar mijn mening ook een stuk beter toegankelijk worden voor meer mensen.
Maar wel heel goed om een dergelijke cursus te doorlopen, uit eigen beweging is het niet waarschijnlijk dat je zoveel kennis vergaart over de toepassingen van web 2.0
Met niet elk ding had ik even veel, het leukste vond ik toch wel Social bookmarking (delicious), Youtube en Library Thing.
De cursus heeft mij in elk geval wel de ogen geopend voor de vele mogelijkheden die het internet biedt.
Over wat de cursus heeft gadaan met de organisatie waar ik werk kan ik nu nog niet zo heel veel zeggen. Daarvoor zal toch eerst iedereen de cursus afgerond moeten hebben, maar het houdt iedereen wel bezig

3 opmerkingen:

Ineke Groters zei

Gefeliciteerd! Ik ben ook klaar, als 5e van Bibliotheek Zwolle. Jij bent vast nummer 6. Ik deel helemaal jouw mening. Je moet het niet verder vertellen, maar het is bijna leedvermaak. Ik kijk nu even hoe ver de anderen zijn. Nee, geen leedvermaak. Ik wil best mensen een beetje op weg helpen.

Obdigi zei

Hoi Digiland,

Van Harte!!!!Je hebt de finish bereikt. Je geeft goed weer wat er allemaal kwam kijken bij de cursus, zowel positief als aandachtspunten. Die geef ik door. Veel plezier met de 2.0 toekomst.

Kleurrijke zei

Hoi digiland,
Jij bent al even klaar, ik heb dinsdag maandagavond de laatste dingen afgerond. Wat een heerlijk gevoel. Nu maar zorgen dat alle anderen om ons heen ook de finish halen.
Groeten
Kleurrijke